Az animációs utasítások eddig a geometria tulajdonágait módosították, vagyis a textúra a testtel együtt mozgott, torzult. Az új utasítás lehetővé teszi, hogy a textúrát eltoljuk a test felszínén vízszintes (u), és függőleges (w) irányban. Az eltolás mértéke egy 0..1 közötti szám lehet. Az animációs kulcsban is ilyen értékek közötti számokat kell megadni.
A kulcs első paramétere az animáció %-os értéke, a többi animációhoz hasonlóan. A második paraméter a textúra vízszintes eltolása, a harmadik a függőleges eltolás. A negyedik paraméter elhagyható, vagy tetszőleges érték lehet.
transparent.texture(transparent/creeper_armor.png)
hely(0,5,0)
téglalap(7,7) DEF LAP
animáció(AN1,2)
kulcs( 0%, 0, 0, 0)
kulcs( 50%, 0, 0.5, 0)
kulcs(100%, 0, 1, 0)
animáció.textúra(LAP,AN1)
Függőleges textúra elmozdulás. |
Vízszintes textúra elmozdulás. |
Összenyomott gömb függőleges textúra animációval. |
anyag(matt) |
anyag(matt) |
anyag(matt) |