A COMPILER gombra kattintva betöltődik az online felület, ahol a kód írható, és a 3D tartalom megnézhető. A képernyő felépítése a következő:
- Menü, és konvertáló gomb
- Szövegszerkesztő, ide kell a webglbasic kódot begépelni
- 3D megjelenítés
Navigálás a 3D térben
A jobboldali keretben az egérrel lehet navigálni a következő módszerrel:
BAL gomb lenyomása mellett húzva - Kamera forgatása.
JOBB gomb lenyomása mellett húzva - Kamera eltolása.
GÖRGETŐ gombbal lehet közelíteni, vagy távolítani a kamerát.
Navigáló ikonok Az egérrel navigálva könnyű „eltévedni”. Ezen segítenek a képernyő jobb felső sarkában látható ikonok, amelyekkel négy előre beprogramozott kamera nézőpontjára lehet ugrani. Ezek a gombok csak akkor látszódnak, ha be van kapcsolva a koordináta rács is! |
![]() |
A grafikus menü ikonjai:
![]() |
Felhő tárhely |
![]() |
Súgó, parancsok listájával, példa kódokkal. |
![]() |
Összetett, kidolgozott példák. |
![]() |
Textúrák |
![]() |
Színkeverő |
![]() |
A jelenthez hozzáad egy 3D koordináta rendszert, és egy navigációs panelt. |
![]() |
A jelenetben elhelyez 2 db fényforrást. |
![]() |
Bekapcsolja a jelenetben a háttérviláítást. |
![]() |
Szürke színátmenetes hátteret ad a jelenethez. |
![]() |
Konvertáló gomb. Hatására a begépelt kód 3D tartalomra fordítódik, de nem mentődik a tárhelyre! |