Támogatás

Az oldal oktatási célra készült, és folyamatosan fejlesztem, amikor időm engedi. A tárhelyet önerőből tartom fent, ezért bármilyen támogatással segíted a további működést. 

Paypal címem: 
niethammer.zoli@gmail.com

 

 

Felhasználói módok

Az oldalt három módban is használhatod. Részletek itt olvashatók.

Felhasználási lehetőségek

AR marker

A marker egy olyan kép, amelyet a kiterjesztett valóság modellkhez használunk. Nyomtasd ki kb. 10-15 cm méretben, vagy nagyítsd ki egy monitoron, tabletten!

A COMPILER gombra kattintva betöltődik az online felület, ahol a kód írható, és a 3D tartalom megnézhető. A képernyő felépítése a következő:

  1. Menü, és konvertáló gomb
  2. Szövegszerkesztő, ide kell a webglbasic kódot begépelni
  3. 3D megjelenítés


Navigálás a 3D térben

A jobboldali keretben az egérrel lehet navigálni a következő módszerrel:

BAL gomb lenyomása mellett húzva az egeret lehet forgatni a kamerát a nézőpont körül.
JOBB gomb lenyomása mellett húzva az egeret lehet forgatni a kamera nézőpontját eltolni.
GÖRGETŐ gombbal lehet közelíteni, vagy távolítani a kamerát.

Navigáló ikonok

Az egérrel navigálva könnyű „eltévedni”. Ezen segítenek a képernyő jobb felső sarkában látható ikonok, amelyekkel négy előre beprogramozott kamera nézőpontjára lehet ugrani. Ezek a gombok csak akkor látszódnak, ha be van kapcsolva a koordináta rács is!

 

A grafikus menü ikonjai:

Felhő tárhely
Súgó, parancsok listájával, példa kódokkal.
Összetett, kidolgozott példák.
Textúrák
Színkeverő
   
A jelenthez hozzáad egy 3D koordináta rendszert, és egy navigációs panelt.
A jelenetben elhelyez 2 db fényforrást.
Bekapcsolja a jelenetben a háttérviláítást.
Szürke színátmenetes hátteret ad a jelenethez.
Konvertáló gomb. Hatására a begépelt kód 3D tartalomra fordítódik, de nem mentődik a tárhelyre!