A teszt felszínét a szín, a textúra, vagy mindkét utasítás együtt határozza meg.

Legegyszerűbb a színkeverőt használni, ha nincs textúrázás.

  1. A szereksztőben a villogó kurzort helyezd a megfelelő helyre!
  2. Nyisd meg a színkeverőt!
  3. Egérrel keverd ki a színt!
  4. Kattins a Beszúrás gomba! 

A színkódokat ki is másolhatod, ha másik utasításhoz kell az értéke.

 

A test felszínére textúrákat is helyezhetsz a beépített gyűjteményből választva. Külső textúrák nem működnek!

  1. Nyisd meg a textúra gyűjteményt!
  2. Vélassz egy kategóriát!
  3. Kattins a textúrára!

A textúra alatti TESZT gombbal megnyithatsz egy 3D tesztet, amiben az adott textúra kipróbálható. A böngésző vissza gombját használd, ha másik textúrát is kipróbálnál.

 A szín utasítás hatással lehet az alatta lévő textúrák színére! A 3. sorban található szín utasítás egészen a 13. sorig érvényes. Ezért a középső gömb hiába kapott textúrát, az érvényes zöld szín módosította az árnyalatokat. A 13. sortól már helyes a textúra árnyalata, mivel visszaáll a fehér alapszín.