Keresés

Bemutatkozás

A böngészők képesek webgl 3D tartalmak megjelenítésére is, de a kód megírása felkészült programozót igényel. Ezt az oldalt azért fejlesztem, hogy egyszerű utasításokkal könnyen, és gyorsan lehessen ilyen tartalmakat készíteni programozási tudás nélkül is. Az oldal ingyenes, ezért bármilyen támogatásnak örülök. (megosztás, reklámozás, anyagi támogatás.)

Niethammer Zoltán


PayPal azonosító:
niethammer.zoli@gmail.com 

AR marker

A marker egy olyan kép, amelyet a kamera 3D viszonyítási pontnak tekint, ha betöltesz egy AR tartalmat. Az oldalon található tartalmak a következő képet használják:

 

Ajánlott oldalak

6. Lecke: Alakzatok

Az alakzatokkal egészen összetett testek készíthetők. Az utasítás több részből épül fel,

A legegyszerűbb megoldás esetén az XY síkban megadunk egy ponthalmazt, ami leírja az alakzatot. Ezután csak a Z irányú kihúzás mértékét kell megadni. A következő példában 5 egység "vastag" lesz a kihúzott alakzat.

 

 

 


 Lyukas alakzatok készítése esetén nagyon fontos, hogy kijelöljünk egy haladási irányt. 

A sárgával jelölt pontokat direkt jobbra rajzoltam, hogy látható legyen a pontok sorrendje. Ezeket a pontokat a baloldali két ponttal azonos helyre kell rakni.