COMPILER


TUTORIAL

Bemutatkozás

Ez az oldal elsősorban gyereknek készült. Egy általam kitalált programozási nyelvet fordít át WebGL nyelve. Az új böngészők ezt már képesek 3D-ben megjeleníteni.

Az oldal ingyenes, ezért bármilyen támogatásnak örülök. (Megosztás, reklámozás, anyagi támogatás.)

Niethammer Zoltán
niethammer.zoli@gmail.com 

Legjobb munkáim

3D függvények: 

Fogaskerekek:

Boszniai piramis:

Napfogyatkozás:

Holdfogyatkozás:

Hidrogén:

7. Lecke: Saját kamerák

Saját kamerát nagyon könnyű készíteni: 

  • Írd a program végére a debug0 utasítást! 
  • A fordítás után a 3D tartalomban megjelenik egy gomb. 
  • Ezután egérrel állítsd be a megfelelő nézőpontot a 3D keretben. 
  • Kattints a DEBUG0 gombra, és egy felugró ablakban megkapod a kamera utasítást. 
  • Ezt másold a kódba, és írd át a kamera nevét!