Az animációs utasítások eddig a geometria tulajdonágait módosították, vagyis a textúra a testtel együtt mozgott, torzult. Az új utasítás lehetővé teszi, hogy a textúrát eltoljuk a test felszínén vízszintes (u), és függőleges (w) irányban. Az eltolás mértéke egy 0..1 közötti szám lehet. Az animációs kulcsban is ilyen értékek közötti számokat kell megadni.

A kulcs első paramétere az animáció %-os értéke, a többi animációhoz hasonlóan. A második paraméter a textúra vízszintes eltolása, a harmadik a függőleges eltolás. A negyedik paraméter elhagyható, vagy tetszőleges érték lehet.

transparent.texture(transparent/creeper_armor.png)
hely(0,5,0)
téglalap(7,7) DEF LAP 

animáció(AN1,2)
 kulcs(  0%, 0, 0, 0)
 kulcs( 50%, 0, 0.5, 0)
 kulcs(100%, 0, 1, 0)
animáció.textúra(LAP,AN1)




 Függőleges textúra elmozdulás.

Vízszintes textúra elmozdulás. 

Összenyomott gömb függőleges textúra animációval. 

anyag(matt)
texture(lava/lava0004.png)

hely(-5,5,0)
tégla(6,6,6) DEF KOCKA

hely(5,5,0)
gömb(3) DEF GOMB

hely(-5,-5,0)
henger(3,3,6) DEF HENGER

hely(5,-5,0)
henger(0,3,6) DEF KUP

animáció(AN1,4)
kulcs( 0%, 0, 0, 0)
kulcs( 50%, 0, 0.5, 0)
kulcs(100%, 0, 1, 0)
animáció.textúra(KOCKA,AN1)
animáció.textúra(GOMB,AN1)
animáció.textúra(HENGER,AN1)
animáció.textúra(KUP,AN1)
anyag(matt)
texture(liquid/iceberg_tips.jpg)
hely(-5,5,0)
tégla(6,6,6) DEF KOCKA

hely(5,5,0)
gömb(3) DEF GOMB

hely(-5,-5,0)
henger(3,3,6) DEF HENGER

hely(5,-5,0)
henger(0,3,6) DEF KUP

animáció(AN1,4)
kulcs( 0%, 0, 0)
kulcs( 50%, 0.5, 0)
kulcs(100%, 1, 0)
animáció.textúra(KOCKA,AN1)
animáció.textúra(GOMB,AN1)
animáció.textúra(HENGER,AN1)
animáció.textúra(KUP,AN1) 
anyag(matt)
texture(liquid/toxicbyproduct.jpg,2,2)
méret(1, 0.1, 1)
gömb(6) DEF GOMB

animáció(AN1,4)
kulcs( 0%, 0, 0 )
kulcs( 50%, 0, 0.5 )
kulcs(100%, 0, 1 )
animáció.textúra(GOMB,AN1)