Támogatás

Az oldal oktatási célra készült, és folyamatosan fejlesztem, amikor időm engedi. A tárhelyet önerőből tartom fent, ezért bármilyen támogatással segítheted a további működést.

Paypal címem: 
niethammer.zoli@gmail.com

AR marker

A marker egy olyan kép, amelyet a kiterjesztett valóság modellkhez használunk. Nyomtasd ki kb. 10-15 cm méretben, vagy nagyítsd ki egy monitoron!

Az utasítások sorrendje lényeges, mivel egy begépelt utasítás az alatta lévő összes kódra vonatkozik!

  1. Felszín megadása ( szín, textúra, bump, normál)
  2. Transzformáció (hely, méret, elforgatás)
  3. Geometria(gömb, tégla, henges, stb..)

 

A szín, és a hely az egész kódban érvényes marad amíg nem írunk be egy újabb utasítást.

 

A hely nem változik, de minden geometria egyéni színt kap.